Rosan

Rosan
zaterdag 13 november

5 juni

Even weer een update, Het gaat een beetje met zijn ups en downs. Ook al zijn de ups meer te noemen als even stabiel... Zondag was een behoorlijke down dag, en dat brengt weer veel onrust met zich mee. Vooral de volgende dag heeft dat zijn weerslag, onze emoties worden zo heen en weer geslingerd... Rosan slaapt veel, af en toe nog een oogje open als je bij haar staat. De morfine is al weer een aantal maal verhoogd, zodat ze zo comfortabel mogelijk is en blijft. Hierdoor krijgt ze wel meer moeite met de ademhaling, deze is erg onregelmatig. Verder hebben we weinig grip op de situatie hoe het verder zal gaan en kunnen we er alleen maar voor haar en elkaar zijn.

9 opmerkingen:

  1. Brenda en Romke,

    Wat een zware tijd moet dit voor jullie zijn.
    Bijzonder hoe jullie het allemaal kunnen verwoorden. Jullie schrijven dat jullie voor Rosan maar ook voor elkaar er zijn. Lieve mensen, houd dit vol, juist als het erg moeilijk wordt.
    We bidden voor jullie om hiervoor de kracht te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een immens moeilijke tijd voor jullie! We denken aan jullie!
    Bobbi, Lois, Vasco, Stefan en Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve familie,
    Wij kennen elkaar niet, maar via deze weg wil ik jullie heel veel sterkte toewensen. Net als Rosan heeft 'onze' Maud neuroblastoom. Ik weet wat jullie doormaken... Ik brand een kaarsje en denk aan jullie.

    Groetjes,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veelsterkte voor jullie en jullie meisje toegewenst.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte in deze tijd ik brand een kaarsje voor jullie mooie meid! en bid dat jullie de kracht vinden om sterk te blijven ondanks deze hele moeilijke tijden....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo familie. We volgen nu ongeveer een jaar je blog. Langs deze weg willen we jullie veel sterkte en kracht toewensen. Jenny Bakker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Brenda, Romke en Rosan,

    Meer dan ooit hebben we een idee hoe jullie je kunnen voelen. We leven ontzettend met jullie mee en hopen op het allerbeste.

    Een lieve groet en stevig hart onder de riem,
    sjoerd, Carlieke, Niels, Maud en Juul

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ook een dikke kus voor Maud las net jullie blog......raakt me hoop op het beste


      Liefs Myriam van Kanjer Donna

      Verwijderen
  8. Jullie zit in ons hart zo nu en dan kijk ik maar krijg een dikke brok in mijn keel.
    Konden we maar wat doen, jullie zijn zulke kanjers alle 3
    Weet soms niet wat ik moet zeggen, jullie leven in een vreselijke wereld nu.
    Ik denk aan jullie weet dat en geef jullie een dikke knuffel

    Kus Myriam

    BeantwoordenVerwijderen