Rosan

Rosan
zaterdag 13 november

14 juni Het afscheid

We hebben Rosan thuis gehouden, ze lag heel mooi in haar bedje..het leek net of dat ze sliep. Ze bleef er mooi uit zien, en dat was heel prettig voor ons en iedereen. We werden de afgelopen dagen enorm geleefd, kregen veel bezoek, maar ondanks dat je al wel veel hebt voorbereid hadden we ook nog wel wat regelwerk. Donderdag kwam steeds dichterbij en daarbij dan ook het afscheid. Het werd nu steeds echter en het is geen boze droom. Zoals ze nog bij ons in de kamer lag, leek het of ze er nog een beetje was, heel stilletjes.. Donderdagochtend hebben we Rosan in haar kistje gelegd, nog even een moment met ons drietjes en daarna haar kistje gesloten, we zullen haar nooit meer zien en voelen. De dienst was heel mooi en waardig, erg mooi gesproken door onze spreekster en mijn Lieve broertje. Het klopte allemaal... Met onze dierbaarsten en in onze eigen auto hebben we Rosan naar haar laatste plekje gebracht. Ze ligt mooi voor een prachtige boom, we hoorden de vogels fluiten en de dieren in het hertenkamp geluid maken, Rosan had dit fantastisch gevonden. Lieve Rosan we zullen je missen, je blijft onze lieve dappere meis die altijd bij ons is. Wat hebben we veel van je geleerd, en je hebt veel mensen aan het denken gezet. We zijn zo trots... Liefs Papa en Mama

5 opmerkingen:

  1. Jeetje wat schijf je dit weer mooi en dapper! Weer lees ik jullie berichtje met een traan. Wat moeten jullie een vreselijke tijd doormaken..... We wensen jullie alle sterkte en alle liefde van jullie familie en vrienden die jullie nodig zullen hebben.

    Liefs Chris en Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve familie, fijn dat jullie nog even komen updaten. Kan me indenken dat je wel iets anders aan je hoofd hebt. Heb de hele week aan jullie gedacht terwijl ik jullie niet ken. Je omschrijft de rustplek van Rosan prachtig, een prachtig plekje voor een prachtig meisje. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Brenda en Romke,

    Goed om te kunnen lezen dat jullie in ieder geval een mooi afscheid hebben gehad. Wat zal het gemis eindeloos zijn....Ik kan jullie niet helpen bij het dragen van dit verlies, van de emoties over dat wat jullie dochter heeft moeten doormaken in haar korte leven... Ik kan alleen maar zeggen, dat er mensen zijn, die jullie niet kennen, die aan jullie denken, nu en in de toekomst. Uit respect voor jullie knuffel ik mijn eigen gezonde kinderen en tel mijn zegeningen, want jullie verhaal laat zien dat er in het leven maar weinig dingen zijn die er echt toe doen.
    hopelijk kan ik op dit blog later nog eens lezen hoe het met jullie gaat.
    Het spijt me, als ik niet de goede woorden heb gekozen, ik weet geen betere.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieverds,

    Kaarsje heeft de dag van de dienst en begrafenis gebrand en nog steeds.
    Jullie meisje was en is bijzonder,een kindje waar ik een groot zwak voor had en heb , de momenten op L2 dat ze via de bank op mijn schoot klom en een keer met een laag HB in slaap viel. Rosan zal ook een plek in mijn hartje houden. Dat lachje op haar gezichtje als ik op mijn manier Rosannnnnn riep owww dan herkende ze mijn stem en dan dat koppie erbij onvergetelijk
    Ik heb respect voor jullie zoveel lieve mensen.
    Rosan had in geen beter nestje geboren kunnen worden.
    Wat hebben jullie haar een prachtige 2,5 jaar gegeven.

    Ik denk aan jullie elke dag.
    De leegte het gemis, wat dapper geschreven dat zo net na de begrafenis laat weer zien dat je bijzonder bent Brenda een wereld mamma.
    Ooit zijn jullie weer samen meid, maar ik hoop dat dit nog lang duurt, want Rosan genoot zo van het leven ondanks alles dat komt boor jullie ooit ook weer hoop ik!



    Hele dikke knuffel Myriam

    Ook van Belle, Donna en Erwin

    Belle heeft er ook echt verdriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve familie Rozema,

    Wij willen jullie veel sterkte wensen met het verlies van jullie prachtige dochter Rosan. Jullie zijn vaak in onze gedachten.

    Onno en Jeanette de Vries, ouders van Puck

    BeantwoordenVerwijderen