Rosan

Rosan
zaterdag 13 november

22 december

Yeah we zijn thuis, ik kan lekker weer aan de keukentafel typen hahah.
Het is wel even wennen maar het gaat eigenlijk hardstikke goed. Rosan drinkt al weer hele flesjes leeg en is lekker vrolijk. Rosan lijkt thuis ook veel ontspannender, ze ligt soms lekker in de wipstoel te slapen, maar kan ook al weer wat spelen in de box. Ze blijft alleen wat nachtbraken...dit is voor ons weer wat minder maar goed we hebben het er graag voor over. Morgen moeten we weer naar het ziekenhuis, heb hier eigenlijk geen zin in, maar goed het moet gebeuren. Ben benieuwd hoe dit allemaal weer gaat, we zullen de hele dag wel weer onder de pannen zijn. Verder voel ik me een beetje gehaast, ik wil eigenlijk vanalles doen thuis..dus heb eigenlijk nog niet echt stil gezeten op de bank. We hebben vanmiddag de boodschappen gedaan en alles gekocht wat ik wou kopen, dus kan ik dat weer afstrepen van mijn TO-DO lijstje Ik ga dan ook proberen vanaf nu te gaan genieten want we moeten ons zondag om 17 uur al weer melden voor de 3e kuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten